wtorek, 22 czerwca 2021

Jak cię zabić kochanie?

 TYTUŁ: Jak cię zabić kochanie?

AUTOR: Alek Rogoziński

WYDAWNICTWO: Filia

ROK WYDANIA: 2021 - wydanie II (2016 wydanie I)

LICZBA STRON: 331



Kiedy książki autora, którego od dawna chcesz przeczytać, właśnie są wznawiane to znak, że musisz po nie sięgnąć! "Jak cię zabić kochanie?" to powieść która ostatnio trafiła w moje ręce, a że obecne upały wymuszają lekturę czegoś lekkiego to komedia kryminalna wydawała się być strzałem w dziesiątkę.

Małżeństwo Domków przechodzi kryzys, ale rozwód nie wchodzi w grę. Babcia Kasi lubiła wszystkim ustawiać życie i nie zaprzestała tego nawet po śmierci. Wnuczka i jej mąż otrzymają pokaźny spadek jeśli w ciągu 5 lat urodzi im się dziecko lub gdy jeden z małżonków umrze. Na dziecko niestety nadzieje są nikłe, ale pozbycie się drugiej połowy nie powinno być problemem. Zarówno Kasia jak i Darek niemal w tym samym momencie wpadają na ten pomysł. 

Kasia zastawia na męża pułapki w domu, on majstruje przy samochodzie. Ona ma w zanadrzu plan B, a jego pomocnikiem jest kochanka. Polują jeden na drugiego i może w końcu by się na wzajem pozabijali, ale ! Ich oboje też ktoś planuje sprzątnąć.

Jeśli Donkowie nie otrzymają spadku przypadnie on parafii w Stanach. Dwóm fałszywym zakonnicom spora kasa by się przydała, przyjeżdżają więc do Polski. Uzbrojone po zęby ruszają na polowanie. 

Ta powieść to komedia pomyłek! W pułapkę wpada nie ten mężczyzna co trzeba, kochanka okazuje się być podstawiona, a "zakonnice" na prawdę znają się na broni.  

To trzeba przyznać Alek Rogoziński umie w humor sytuacyjny. Jest lekko i przyjemnie, narrator wszechwiedzący pokazuje plan wydarzeń z różnych perspektyw. Mimo tematu jakim jest planowanie morderstwa historia jest bardzo przyjemna, w sam raz do poczytania w wakacje. 

Książka w nowej szacie graficznej prezentuje się elegancko (ta szpilka! 👠), koniecznie wrzucie ją do koszyka robiąc tanioksiążkowe zakupy Jak cię zabić kochanie? , szukajcie też dobrych książek w dziale nowości. Polecam


Za książkę dziękuję taniaksiazka.pl/


8 komentarzy:

  1. Czytałam w pierwszym wydaniu. Bardzo gorąco polecam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo dobrego słyszałam o humorze tego autora, ale nie miałam okazji jeszcze poznać jego książek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za komediami kryminalnymi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nadal nie czytałam żadnej książki Rogozińskiego - może w te wakacje uda mi się wreszcie nadrobić zaległości.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy przykuwajacy uwagę tytuł, możne na ekranizacje tej książki bym sie skusiła, choć humor sytuacyjny to nei jest do końca mój rodzaj.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj tak Pan Alek jest mistrzem :D! Dwie jego książki za mną, polecam też audiobooki, które są nagrane fenomenalnie. Szczególnie te z teściowymi!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za polecenie, ostatnio zdarza mi się częsciej sięgać po audiobooki

      Usuń
  7. Może uda mi się w te wakacje sięgnąć po ten tytuł, lubię obracać się w takich klimatach czytelniczych. :)

    OdpowiedzUsuń