środa, 31 stycznia 2024

Podsumowanie stycznia

 


Hej :) jak mogliście zauważyć, na blogu w styczniu pojawił się tylko jeden wpis. Trochę więcej wpadło na Instagram. Potrzebuje trochę dystansu i może nowego kierunku. Na pewno nie przestanę czytać :) 

W styczniu 9 przeczytanych książek i 4 przesłuchane, więc jedno z postanowień noworocznych zrealizowane. 


W tym roku przy każdej przeczytanej książce postawie ocenę liczoną w gwiazdkach, łatwiej mi będzie napisać potem podsumowanie roku. 

#krainaspełnionychżyczeń 3/5⭐ poprawna, świąteczna, przyjemna, ale bez większych niespodzianek.

#pomocdomowa 5/5⭐ gra pozorów poprowadzona po mistrzowsku, karma to s*ka, a od książki trudno się odezwać.

#niemategozłego 3/5⭐ szczypta dobrego humoru, odrobina pikanterii i kłamstwo które ma bardzo krótkie nogi. 

#skarbkrólowej 3,5/5⭐ alchemia, spisek na dworze królewskim i nieszczęśliwa miłość. 

#przebaczenie 4/5⭐ piękna książka o codzienności i sile przebaczenia.

#tamgdziegwiazdkaświecinajjaśniej 3/4⭐ siostry bliźniaczki, wielkie i małe marzenia i miłość która pojawia się zupełnie niespodziewanie.

#wsłużbiemadamecurie 4,5/5⭐ I wojna światowa, pierwsze pracownie roentgenowskie, ból, strach. Historia która nigdy nie powinna się już powtórzyć. 

#brokenwings 3,5/5⭐ jedna historia, dwie perspektywy, wielki krok w dorosłość. 

#wyspasłońca 3/5⭐ zbudować swój świat na nowo nie jest łatwo, zwłaszcza gdy przyszło żyć w porewolucyjnej Rosji. 

3 to moim zdaniem dobra ocena, książka jest poprawnie napisana, fabuła spójna, ale bez fajerwerków. 

5 otrzymała Pomoc domowa, bo na prawdę dałam się zaskoczyć  :) 



#biuroprzesyłekniedoręczonych to troszkę naiwna historia, ale jako uzupełnienie okresu świątecznego wpasowała się całkiem dobrze. 3/5⭐

#sekretykobiecychdusz zawiodłam się nieco, nie było chemii między nami, ale wierzę że ta historia może się podobać, dla mnie 2,5/5⭐

#gdyniaobiecana słuchana właściwie do pracy, ale wciągnęła mnie ta opowieść, o mieście które powstało zaraz po odzyskaniu niepodległości 3/5⭐

#pamiętnikmagdykot zabawne perypetie aspirującej dziennikarki, świetnie się bawiłam przy słuchaniu tej historii 4/5⭐

Czyli jak zwykle miks :) 

Udało mi się przeczytać 4 książki z biblioteki, więc książki ze stosu hańby czekają. Dołożyłam do nich jedną pozycję, więc nie jest źle. 

W plan na 2024 jest zmniejszenie stosu hańby do 80. 

Jak Wasz styczeń? 

2 komentarze:

  1. Mnie udało się przeczytać 11 książek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomoc domową mam w planach przeczytać. Udało ci się przeczytać sporo książek.

    OdpowiedzUsuń