niedziela, 22 kwietnia 2018

Książka dzięki której pokochasz książki.

Francoize Boucher przedstawia: Książka dzięki której pokochasz książki. Nawet jeśli nie lubisz czytać.

WYDAWNICTWO: Muchomor

ROK WYDANIA: 2017

LICZBA STRON: 112

W zeszłym roku było pełno tej książki na Instagramie, a mnie udało się ją upolować w bibliotece. Mimo że kocham czytać byłam ciekawa co TA książka ma do zaoferowania. Oj przyznam wam się szczerze, że aż mi łzy pociekły, ze śmiechu :)

Jest to pozycja w której większą część stanowią obrazki, a tekst jest w formie i przekazie bardzo żartobliwy. 50 powodów dla których warto czytać, zbiór rad mniej lub bardziej poważnych, które trafią do tych którzy raczej nie sięgają po książki. Styl komiksowy na pewno spodoba się młodzieży. Tę książkę wystarczy przekartkować by coś przykuło naszą uwagę (zwłaszcza używany często kolor pomarańczowy), a potem strona po stronie czytamy krótkie frazy i ze zdziwieniem zauważamy ze dotarliśmy do końca.  

Ja się świetnie bawiłam przy tej książce, idealnie dopełniła słoneczne sobotnie popołudnie. Polecam na prezent bo na pewno wywoła uśmiech na twarzy obdarowanego.

"KSIĄŻKI są jak króliki- codziennie pojawia się tysiące nowych.
Ale książki są lepsze od królików, bo:
*nie trzeba co rano czyścić klatki
* nie trzeba ich karmić co 5 minut
*nie trzeba szukać opieki kiedy wyjeżdżasz na wakacje
* nigdy nie znajdziesz zdechłej książki w klatce
* książka nie zostawia bobków
* książka nie rodzi 25 dzieci jednej nocy

Tak więc na urodziny poproś o książke, nie o królika!"


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz