sobota, 29 lipca 2023

Ktoś do kochania

 TYTUŁ: Ktoś do kochania 

AUTOR: Magdalena Kordel

WYDAWNICTWO: Znak

ROK WYDANIA: 2023

LICZBA STRON: 326


Zanim wyznasz mi miłość

Ty albo żadna

Dom sekretów


Cała seria w komplecie!

Czekałam długo na tę kontynuację, sporo spraw wymagało wyjaśnienia, kilka sekretów musiało ujrzeć światło dzienne, nadszedł czas by rozliczyć się z przeszłością. 

Na pewno cała seria jest spójna, pełna życiowych spraw i dramatów z przeszłości. Koniecznie musicie przeczytać poprzednie książki by poznać "Kogoś do kochania".

Dygresji i wątków pobocznych nadal w tym tomie sporo. Trochę też okrągłych słówek opóźniających akcję, ale mimo wszystko to nadal ta historia, która otuli was zapachem świeżo parzonej kawy i gorących drożdżówek, które można zjeść w cieniu werandy. 

Historie wojenne nigdy nie są łatwe. One zostają w człowieku na zawsze. Halina chciała przeżyć wojnę i jej się to udało, ale zupełnie nie zastanawiała się nad tym ile niedopowiedzeń, ile złych emocji za sobą zostawiła. Gdy siostra odmówiła przyjęcia pomocy przestała się nią interesować, żyła własnym życiem do czasu aż postanowiła rozliczyć się z przeszłością. Adela mocno trzymała się swojej wersji wydarzeń, ale jak się okazuje wszystko zależy od perspektywy. 

Oprócz mocnego wojennego wątku mamy też motyw zdrady. Tutaj ciekawie ukazany z trzech punktów widzenia. Lubię takie zabiegi. 

Podsumowując: cała seria ma swoje mocniejsze i słabsze strony, szybkie i wolne tempo ale ogólnie jest to dość urocza historia (ok czasami bardzo słodka) taka do poczytania i do polecenia mamie, babci czy cioci. ❤️

Współpraca reklmowa z Wydawnictwem Znak 


7 komentarzy:

  1. Nie ukrywam, że mam ochotę poznać tę serię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę koniecznie przeczytać tę serię. Koniecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. W takim razie miłego czytania. Cała seria daje ciągłość losów bohaterów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam ją kilka dni temu, miło spędziłam z nią czas.

    OdpowiedzUsuń
  5. super że lektura rodna polecenia najbliższym osobom. Bardzo ladne kobiece okładki mają te ksiażki

    OdpowiedzUsuń
  6. Cała seria przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię ksiązki autorki, dobrze mi się przy nich odpoczywa

    OdpowiedzUsuń