sobota, 1 lipca 2023

Podsumowanie lipca

 


Hello! ❤️🍒 Tak w czerwcu zdecydowanie miałam dietę bogatą w owoce 🍓 kocham miłością wielką tę zrywane prosto z krzaczka :) a do tego leżaczek, lekki wiaterek i dobra książka. Tak mniej więcej w czasie wolnym od pracy wyglądał mój czerwiec :) 

Przeczytane 9 książek (w tym dwie pretendujące do top 2023): 

#państwo1 wizja przyszłości, która mam nadzieję nigdy się nie spełni 

#wszystkiekolorynieba - samo "kocham cię" nie wystarczy. Żeby zbudować związek trzeba umieć iść na kompromis, to historia po magicznych słowach "i żyli długo i szczęśliwie".

#thecandidatespannarichwood - współczesna bajka  , dla tych trochę starszych i dla tych trochę młodszych, Marcel Moss potrafi zatrzymać czytelników na dłużej. 

#dziewczynazmojegonieba - list z przeszłości, który nieźle namiesza, walka z rodzicem uwikłanym w alkoholizm i budowanie rodzinnego szczęścia na przekór wszystkim

#osiedlowymonitoring - zabawna historia z morałem i pani Halina Marchwicka z domu Konfitura którą musicie poznać.

#dobrewychowanie debiut mojego ukochanego #amortowles - Nowy York lata 30, od blichtru do upadku, to taka książka którą po zamknięciu miałam ochotę otworzyć i zacząć czytać jeszcze raz.

#chata - historia która mocno zapadła mi w serce, o miłości, wybaczaniu i wieczności

#krokinastrychu - ciche cierpienie kobiet, traumy przechodzące z pokolenia na pokolenie, tajemnicze zniknięcie i nowy rozdział w życiu głównej bohaterki

#wdroge - dawno tak się nie męczyłam podczas czytania, nie polubiłam się z żadnym z bohaterów, zdecydowanie czegoś tej powieści zabrało, a liczyłam na historię równą Współlokatorom .


Były więc wzloty i upadki, ale zdecydowanie było bardzo ciekawie. Podobnie jeśli chodzi o audiobooki: thriller, powieść obyczajowa i powieść historyczna. 



#florystki ciekawie spleciona intryga, sporo zawiłości, niepokój, niepewność thriller wart uwagi.

#wszystkiewadyklaryijejjednazaleta świetnie mi się tego słuchało, Piotr Borlik w zupełnie nowej odsłonie i interpretacja Katarzyny Zielińskiej

#sekretyróżanegoogrodu to 3 tom sagi #kochankowieburzy czekam na kolejny w wersji audio. 

Stos hańby zmniejszony o jedną książkę, małymi kroczkami do celu, brawo ja 👏 ale powiem Wam że rośnie mi drugi stosik ten z książkami z biblioteki, otacza mnie tyle cudownych tytułów, że to aż boli że nie mogę wszystkiego przeczytać. 

3 komentarze:

  1. Gratuluję wyniku czytelniczego. Florystka czeka u mnie na przeczytanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że było u ciebie tak różnorodnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne czytelnicze propozycje

    OdpowiedzUsuń