sobota, 2 września 2023

Podsumowanie sierpnia

 


Wakacje za nami! Można się zastanawiać kiedy to minęło, ale były to wypełnione odpoczynkiem dwa miesiące 🙃
 

Pierwsza połowa sierpnia była wyjazdowa ale w tym roku postawiłyśmy na relaks nie na zwiedzanie 🏝️👙 nie miałam może tak dużo czasu na czytanie ale i tak było fajnie. 

Za mną 9 tytułów, 3 z biblioteki, 1 która od dawna na mnie czekała, a pozostałe czytane na bieżąco. + 3 audiobooki:




#spacerującyzksiążkami - cudowna książka o miłości do książek, gorąco polecam ❤️

#pax - wojna oczami dziecka i lisa, opowieść o samotności i tęsknocie, łapie za serce 🦊

#rodzinnagra - Thriller psychologiczny z dobrze wykreowanymi postaciami, niezłym zwrotem akcji i świetnym zakończeniem. 📼

#ostatnilistodkochanka - tutaj liczyłam na na prawdę dobrą historię i nie zawiodłam się chociaż moją ulubioną książką od J. Moyes pozostaje Dziewczyna, którą kochałeś.💌

#właściwywybór - romans XXI wieku, sztuczna inteligencja, dowcipne dialogi i prawdziwe uczucie które można znaleźć na innym kontynencie 👩‍💻

#pomsta - pierwszy tom dobrze zapowiadającej się serii, zabójstwo w galerii handlowej, prostytucja nastolatek i komisarz który musi działać nieoficjalnie. 🕵️

#labiryntsekretów XIX wiek, proces o morderstwo, skandal w wyższych sferach i bohaterka która poradzi sobie z całym złem tego świata 🗼

#letmeknow - gorące plaże Santa Monica, pierwsza miłość, pierwsze rozstanie, a jednak ta książka to coś więcej niż romans dla nastolatek 🎡

#obcawświeciesingli przyjemna obyczajowka o drugiej szansie dla samego siebie. 

Lektury całkiem udane, udało mi się wrócić do kryminałów więc jest nieźle! 

Audiobooki:

#zarazbędziepowszystkim - refleksyjna opowieść o pensjonariuszach domu opieki

#veronicaipingwiny - cudowna opowieść o 85 letniej Veronice która zapragnęła zobaczyć pingwiny w ich naturalnym środowisku, pełna ciekawostek, ale i refleksji na temat rodziny historia którą warto przeczytać/posłuchać. 

#nadranem niezwykle słodka i romantyczna historia (dla mnie za słodka).

Na stosiku hańby przybyła jedna książka, na stosie książek z biblioteki duużo więcej , ale się nie poddaję, walczę dzielnie dalej ;) 

W planach na wrzesień kryminał z akcją w bibliotece, powieść historyczna i reportaż. 


3 komentarze: