czwartek, 28 grudnia 2023

Świąteczne życzenie

 TYTUŁ: Świąteczne życzenie 

AUTOR: Courtney Cole

WYDAWNICTWO: Lekkie

ROK WYDANIA: 2023

LICZBA STRON: 352

Zbieram się do napisania recenzji :) ogarnęło mnie totalne lenistwo świąteczno-noworoczne, dobre książki, pyszne jedzonko i znane świąteczne filmy. Tak, grudzień to jedyny miesiąc w roku, w którym tak dużo oglądam :) 

A muszę Wam opowiedzieć o tej książce, bo warto ją przeczytać jeszcze w tym sezonie. 

Nie bez powodu wspomniałam o filmach świątecznych, bo "Świąteczne życzenie" to fabuła, która mogłaby być przeniesiona na ekran. I na pewno byście ją pokochali. To moja 5 świąteczna powieść w tym roku i bez wahania powiem, że najlepsza :) dlaczego? 

❄️ Amerykańskie współczesne powieści świąteczne często charakteryzują się bogatymi, trójwymiarowymi postaciami, które łatwo polubiłam, a wątek miłosny dodaje im dodatkowego wymiaru. (W przeciwieństwie do powieści polskich gdzie mamy sporo postaci, a ich charakterystyka jest powierzchowna).

❄️ Magiczna atmosfera świąt, przeniosła mnie do malowniczego miasteczka, gdzie białą zimę mogłam sobie bez problemu wyobrazić.

❄️ Element walki o świąteczną wioskę dodaje dramatycznych elementów do fabuły, sprawiając, że z niecierpliwością śledziłam losy bohaterów, a ich wysiłki stają się integralną częścią historii.

❄️ Obecność dużego psa, który bierze udział w zabawnych sytuacjach, wprowadza element humoru do powieści. Kocham Elliotta 💙🐾

❄️ Przekaz o wartościach świątecznych, takich jak miłość, życzliwość i solidarność, w wyważonej nie przesłodzonej formie. 

Pojawia się też wątek fantastyczny, ale szczerze mówiąc nie zwróciłam na niego większej uwagi. Skupiałam się na bohaterach i ich wzajemnej relacji. 

Polecam :) zdecydowanie jest to książka zimowa którą musicie przeczytać . 

Współpraca reklmowa z Wydawnictwem Lekkie 


8 komentarzy:

  1. Bardzo lubię w okresie świąteczno - noworocznym czytać takie książki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właściwie to aż do lutego czytam takie książki, brakuje mi prawdziwej zimy a tutaj mam taką namiastkę

      Usuń
  2. Tej książki jeszcze nie czytałam, ale chętnie ją poznam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się takie wypunktowanie argumentów .

    OdpowiedzUsuń
  4. Skoro ta książka byłą dla Ciebie ważną lekturą, to gratuluję. Dobrych książek w nowym roku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnei że książka promuje miłość do zwierząt i dobre wartości, napewno dobrze wpływa na ksztautowanie sie młodego człowieka

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeżeli tak polecasz, postaram się mieć ten tytuł w pamięci.

    OdpowiedzUsuń