poniedziałek, 1 lipca 2024

Podsumowanie czerwca

 


Pamiętacie jak pisałam, że maj był intensywny? Czerwiec bije go na głowę...

Jestem w trakcie remontu łazienki ⚒️🚿 zaczynamy właśnie 3 tydzień... Dziewczyny u babci, a my z mężem jakoś sobie radzimy w polowych warunkach 🙈 (tak na prawdę do mamy mam dwa kroki, więc prysznic jest codziennie). 

W pracy też remont, a uwierzcie mi że spakowanie całej biblioteki do kartonów nie należy do najłatwiejszych 📦

Czasu na czytanie zostało więc niewiele. A nawet weny na książki miałam mało. Po powrocie z pracy mnie nosiło, a widok tego kurzu który jest dosłownie wszędzie... Zaczęłam chodzić na spacery, w trakcie których słuchałam. I tak wychodziłam aż 4 świetne książki. 

Czerwiec to 5 przeczytanych i 4 audiobooki:

#pomiędzynamitajemnice to książka rzeczywiście pełna tajemnic. Czytało mi się wybornie, a historia została oparta na prawdziwych, tragicznych wydarzeniach z lat 50. 4 / 5 ⭐ 

#kwiatowydwór przyznaje szczerze że zmęczyłam tę książkę, o ile poprzednie tomy bardzo mi się podobały to tutaj ciągle coś mi nie pasowało 2,5 / 5 ⭐

#zabójczanadzieja sprawa samobójstwa byłego komendanta policji, przeszłości która odzywa się w najmniej oczekiwanym momencie i prywatna detektywka, która chce rozwiązać zagadkę śmierci swojego męża 3,5 / 5 ⭐ 

#chaosktorypowstalzciszy matka oskarżona o uprowadzenie swojego dziecka, rodzina artystów która zrobi wszystko by odzyskać Frania, historia która zawróci wam w głowie 4 / 5 ⭐ 

#czartoryskahistoriaomarzycielce Rzeczpospolita XVIII wieku, kraj kontrastów, salonowe intrygi, świetnie ukazana śmietanka towarzyska i jej apetyt na władzę i romanse. 4 / 5 ⭐ 

Dylogia #herbaciarniapodjaśminem i #jaśminowebabeczki to świetna historia o przyjaźni i zmianach na które nigdy nie jest za późno. Bardzo kobiecy, delikatny cykl, a przy tym bardzo życiowy. Moja ocena całości 4,5 / 5 ⭐ 

#chłopieczlatawcem od lat chciałam przeczytać tę książkę. I nie zawiodłam się. Dawno żaden tytuł tak mocno nie wszedł mi pod skórę. Powieść pełna emocji, inna niż wszystkie moje 5 / 5 ⭐ 

#caryca takiej Katarzyny na pewno nie znacie! Kobieta która dla Rosji i swojego cara zrobi wszystko, ale nie z wyrachowania ale z miłości 4,75 / 5 ⭐ 

Lipiec zaczęłam wyjściem ze strefy komfortu, bo czytam fantastykę... Planuje też coś współczesnego, najlepiej bardzo lekkiego i z pewnością jakiś kryminał. Urlop to będzie dobry czas na czytanie :) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz