czwartek, 23 stycznia 2020

Zaufaj mi jeszcze raz

TYTUŁ: Zaufaj mi jeszcze raz

AUTOR: Magdalena Krauze
WYDAWNICTWO: Jaguar
ROK WYDANIA: 2019
LICZBA STRON: 309


W poprzednim poście znajdziecie recenzje tomu pierwszego romantycznej historii Pauliny i Igora. "Czekałam na ciebie" bardzo mi się spodobała więc z wielkim entuzjazmem zabrałam się za czytanie kolejnego tomu - bardzo lubię tak hurtowo czytać, ale potem strasznie nie lubię pisać recenzji.

Czy małe dziecko może przewrócić świat do góry nogami?

Może, zwłaszcza gdy pojawia się nieoczekiwanie. W życie Pauliny i Igora wkracza z impetem rezolutny Kubuś. Kobieta na wieść o dziecku reaguje dość impulsywnie, pakuje walizki i wyjeżdża na tygodniowy urlop by spróbować sobie poukładać to co się właśnie wydarzyło. Jak wielkie jest prawdopodobieństwo, że Igor cały czas ją oszukiwał? Skoro jest dziecko musi też być jego mama.

Paulina wyjeżdża do Karpacza, poznaje tam miłego syna właścicielki - Adama. Są w podobnym wieku i od pierwszych chwil łapią świetny kontakt. Mężczyzna oprowadza ją po okolicy, opowiada legendy, opiekuje się gdy ona zaczyna mieć katar. Adam ma za sobą trudną przeszłość, mimo młodego wieku sporo już w życiu przeżył dlatego chętnie pomaga Pauli by ta odzyskała równowagę.

W tym tomie dopuszczony do głosu zostaje i Igor, narracja jest pierwszoosobowa naprzemienna.  Lubię w takich powieściach spojrzeć na wydarzenia z dwóch perspektyw. 

"Bo to tylko twoja strona medalu. Tylko awers. Zupełnie jakbyś widziała monetę od jednej strony, widzisz głowę w koronie ale nie wiesz ile to warte."

Bardzo często tak jest że widzimy głównie swoje racje, a tego czego nie wiemy najczęściej sobie dopowiadamy. Takim nieporozumieniem mógłby się zakończyć związek Pauliny i Igora. On jednak nie poprzestał na czekaniu aż jej przejdzie foch i będzie chciała go wysłuchać, on cały czas działał, cały czas próbował jej przekazać jak bardzo jest ona dla niego ważna.

List który wszystko wyjaśni. 

Pewne dramatyczne wydarzenia trochę przyspieszyły szczerą rozmowę naszej pary. Był moment iż myślałam że autorka uderzy w melodramatyczne tony ale na szczęście obyło się bez tego. Potem bomba wybucha i dowiadujemy się prawdy o przeszłości Igora. Powiem tak - autorce wyobraźni nie brakuje to raz, a dwa potrafiła stworzyć takich bohaterów drugoplanowych żeby akcja wątku głównego była spójna i logiczna. 

Recenzja wypadła chyba dość enigmatycznie ale mam nadzieję że to też was skusi do sięgnięcia po książki Magdaleny Krauze. Tom drugi zawiera w sobie tajemnicę, którą trzeba wydobyć na światło dzienne. Czytałam go jednak z ciut mniejszym zapałem niż tom 1, a mimo to przeczytałam go w krótszym czasie. Jest to jednak bardzo dobra kontynuacja, chociaż czasami miałam wrażenie że Pauliną trzeba by trochę potrząsnąć. Podsumowując jeśli znacie pierwszy tom to i drugi będziecie przeczytać. Romantyczna, przyjemna i odprężająca historia którą polecam z czystym sumieniem.

P.S Okładki tych książek są cudowne ❤😍

Jest to 8 książka, którą przeczytałam w 2020r.
Książka bierze udział w wyzwaniu:
Olimpiada czytelnicza u Pośredniczka książek

11 komentarzy:

  1. Nie moja bajka gatunkowa, aczkolwiek wygląda na całkiem przyjemną lekturę. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie części bardzo mi się podobały. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak poprzedni tom mnie zaciekawił, tak w tym już widzę kombinowanie. Wiem, że takie historie zdarzają się w prawdziwym życiu, ale właśnie takowe już mi się przejadły. Także – pomimo chęci na „Czekałam na ciebie” – mocno zastanowię się nad tym cyklem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, tutaj rzeczywiście trochę namieszało się w życiu bohaterów. Moim zdaniem autorka zgrabnie to rozegrała ale rozumiem że nie każdemu musi się to podobać

      Usuń
  4. Ja myślę, że Pauliną kierowały uczucia, a tych jak wiadomo nie się ułożyć racjonalnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta książka ostatnio dość często gości na blogach. Jestem jej bardzo ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kilka osób przedstawiało mi już ten tytuł w bardzo kuszącym świetle.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się co do okładek. Bardzo mi się podobają :) pierwszy tom był bardzo fajny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam wszystkich, Nazywam się Felicia Aisha Sadat i jestem tutaj, aby świadczyć o dobrych uczynkach BABA NOSA UGO w świątyni Karnataka, ponieważ moje szczęście zostało przywrócone, jestem mężatką od około 11 lat, doszło do tego, że mój mąż zaczął zachowywać się dziwnie, a potem zostawił mnie i nasze 2 dzieci dla innej kobiety na ponad 6 miesięcy, nigdy nie wiedziałem, że ma romans z inną kobietą, ta kobieta chce odebrać moje szczęście i wszystko, na co pracowałem, czułem się jak kończąc to wszystko. Szukając rozwiązania, natknąłem się na kilka świadectw dotyczących Spellcaster w Internecie.
    Niektórzy zeznawali, że sprowadził z powrotem ich byłego kochanka, niektórzy zeznali, że rozwiązuje on wszelkiego rodzaju problemy duchowe, leki ziołowe na choroby takie jak fybroid, astma, choroby przenoszone drogą płciową, choroby nerek, cukrzyca, zaburzenia erekcji, wygrana na loterii. Nigdy nie wierzyłem w czarownika, ale nie miałem wyboru, ponieważ wszędzie szukałem rozwiązania, więc otrzymałem e-mail od BABA NOSA UGO z Testimonies online i postanowiłem spróbować.
    Skontaktowałem się z nim przez e-mail i wyjaśniłem mu swój problem, powiedział mi, co muszę zrobić, a ja zrobiłem tak, jak polecił, przygotowałem coś dla mnie, zrobił większość rzeczy sam, właściwie wątpiłem, kiedy powiedział mnie, że powinnam się spodziewać dobrych wiadomości, minęło niespełna 7 dni, kiedy mój mąż zadzwonił do mnie po tak długim czasie. Wrócił przepraszając i prosząc o wybaczenie, wszystko było jak sen, wybaczyłem mu i teraz jesteśmy szczęśliwsi niż kiedykolwiek wcześniej.
    Chcę bardzo podziękować BABA NOSA UGO za jego życzliwą pomoc, nigdy nie spodziewałem się tak wspaniałej pracy duchowej i nie przestanę dzielić się jego świadectwami. Jeśli masz jakiś problem duchowy i szukasz prawdziwego i autentycznego Czarodzieja, skontaktuj się z BABA NOSA UGO, a będziesz zadowolony, że to zrobiłeś.

    E-mail: nosaugotemple@gmail.com / nosaugotemple@net-c.com

    WhatsApp: +33753216802

    https://karnatakatemple.wixsite.com/karnataka

    OdpowiedzUsuń