piątek, 1 lipca 2022

Podsumowanie czerwca

 


Czerwiec dostarczył nam wielu rodzinnych wrażeń i emocji :) roczek mojego bratanka, I Komunia Święta mojej młodszej córki, ślub kuzyna i weekend z pięciomiesięcznym siostrzeńcem :) uf nie wiem jak udało mi się w tym czasie poczytać ale książki mówią same za siebie: 


Gra pozorów. Kuchennymi drzwiami przełom XIX i XX to mój ulubiony okres jeśli chodzi o czas akcji, tutaj dostałam świetną powieść obyczajową, sporo problemów i różnych bohaterów.

Sycylijskie lwy, niestety tym razem się zawiodłam, historia rodziny Florio mnie nie porwała.

Pocałunki i croissanty lekka i przyjemna historia o pasji i marzeniach

Dziewczyna z kamienicy splot dużej i małej historii i Wielkopolska która marzy o niepodległości

Skrzydła i kości mroczna i gęsta atmosfera, tajemnice małego miasteczka, morderstwo i zaginięcie, ta książka zdecydowanie budzi emocje.

Na karuzeli spojrzeń nieszablonowy wątek przyjaźni żony i kochanki, obyczajówka na którą warto zwrócić uwagę.

Uśpiona ktoś obserwuje Cię gdy śpisz, ktoś ma wobec ciebie nieczyste zamiary, ktoś morduje kobietę w twoim domu i ty też stajesz się podejrzaną! Mocny thriller!

Jak widzicie przeczytałam aż trzy sagi, te których akcja dzieje się w Polsce wypadły zdecydowanie lepiej. Co do Sycylijskich lwów miałam sporo oczekiwań, ale wykonanie mnie nie zachwyciło. Jednak bardzo dobrze odnajduje się w tym gatunku i mam w planach przeczytać kolejne części tych serii.

Dwa thrillery to był strzał w dziesiątkę, oba z czystym sumieniem polecam :) 

W tym miesiącu walka ze stosem hańby na plus! Zmniejszyłam stosik o jedną książkę 🤣 no cóż, małymi kroczkami do celu.

Plan na lipiec jeszcze nie do końca wyklarowany, może będzie spontan?
Zobaczymy...

Z pewnością jednak przeczytam: "Gdy gwiazdy ciemnieją":



W mroku nie czają się potwory, tylko ludzie

Anna Hart rozwikłała dziesiątki spraw tajemniczych morderstw i poznała najciemniejszą stronę ludzkiej natury. Gdy jednak dotyka ją osobista tragedia, wyjeżdża na wieś, gdzie wychowała się w rodzinie zastępczej, i… trafia w oko cyklonu.

Na miejscu w dziwnych okolicznościach ginie nastolatka. Dziewczyna znika tak, jak przed laty rówieśniczka Anny. Niewyjaśnione dotąd morderstwo nadal prześladuje małą społeczność, a kolejne zaginięcie wywołuje histerię.

Anna rozpoczyna śledztwo na własną rękę. Aby schwytać porywacza, musi nie tylko odnaleźć drogę w skrywającym mroczne sekrety leśnym labiryncie, ale także wrócić do najstraszniejszego okresu w swoim dzieciństwie.

Przeznaczenie, osobiste traumy, rzeczywiste przypadki zaginięć. Głęboko poruszająca powieść, w której pisarska brawura łączy się z przerażającymi faktami.

Najodważniejsza i najbardziej osobista książka Pauli McLain

***

Piszcie jak Wasz czerwiec i Wasze wakacyjne plany ☀️💦







3 komentarze:

  1. Świetnie, że udało Ci się aż tyle przeczytać mimo tego, że naprawdę dużo działo się w Twoim życiu. Uśpioną wkrótce będę czytała.

    OdpowiedzUsuń
  2. To rzeczywiście był dla was imprezowy miesiąc. I tak przy tym sporo poczytałaś.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo udało Ci się przeczytać. Ekstra!

    OdpowiedzUsuń