wtorek, 31 stycznia 2023

Podsumowanie stycznia


Niech ktoś zatrzyma czas... ⏳mamy koniec stycznia, a moja młodsza córka skończyła właśnie 11 lat! Przecież jeszcze wczoraj była małym słodkim bobo 🙃

Każdy dzień ciągnie się przez całe wieki, co jest dziwne, ponieważ dni – w liczbie mnogiej – mijają w pędzie.

Terry Pratchett, Kosiarz

Czas biegnie ale nie bezproduktywnie :) książkowy wynik to 9 i pół. 



Bardzo się cieszę że przeczytałam serię pani Joanny Szarańskiej, to taka prawdziwa przyjemność czytania :) 
Evans nie zawiódł ♥️
Magdalena Kordel poprowadziła fabułę spokojnie ale w zbyt cukierkowy sposób. 
Aleksandra Tyl zostawiła mnie ze łzami w oczach, ale to takie łzy pełne nadziei. 
Oba thrillery trzymały mocno w napięciu ale Miasteczko Twin Falls podobało mi się bardziej. 
Asystentka to bardzo udany debiut, może schematyczny, ale świetnie napisany. 
Nasza pierwsza piosenka niestety przegadana. 

Audiobooki przesłuchałam 2 i pół :) i postawiłam na młodzieżówki


Jako że w lutym jest sporo premier to przyszło do mnie ostatnio kilka książek. Walka ze stosem hańby już w styczniu została skazana na porażkę... 

A jakich recenzji możecie spodziewać się w najbliższym czasie? Np. :


Prawda ekranu nie ma nic wspólnego z rzeczywistością. Właśnie taką lekcję dostaje od życia zakopiański kucharz amator, który wskutek dramatycznych wydarzeń podejmuje w swoim pensjonacie grono gwiazd kulinarnego show. Czy stroniący od ludzi Klemens odnajdzie się przed telewizyjnymi kamerami? Co zrobi z niechcianym uczuciem do Liliany, bezwzględnej, prącej jak taran celebrytki? Czy mądrość ludowa babci Marii zdoła ostudzić skrajne nastroje panujące w telewizyjnej ekipie? Witajcie w piekiełku stołecznego show-biznesu przeniesionym wprost na spływające błotem przedwiosenne Podhale, gdzie zaroiło się od kulinarnych osobowości. Wielu telewidzów zabiłoby za możliwość zrobienia sobie z nimi zdjęcia. A tymczasem celebryci zabijają się sami…






3 komentarze:

  1. Wszystkiego najlepszego dla córki. 🙂 Fajne książki udało Ci się przeczytać. Ja planuję w najbliższym czasie sięgnąć po Ostatnią podróż.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem bardzo ciekawa Twojej recenzji Sekretnego składnika.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzieci szybko rosną i to dobrze. Niech idą w świat i żyją własnym życiem. U mnie też styczniowe lektury na piątkę.

    OdpowiedzUsuń