wtorek, 1 sierpnia 2023

Podsumowanie lipca

 


Połowa wakacji za nami ☀️ mam nadzieję że udało Wam się trochę odpocząć, jeśli nie na urlopie to chociaż w któryś z pięknych weekendów :) 

Ja mam urlop właśnie teraz na przełomie miesięcy, pogoda co prawda nie jest tak piękna na jaką liczyłam ale ogólnie nie jest źle.
 🏖️🍨📚
 Wynik książkowy jak najbardziej satysfakcjonujący 12 przeczytanych tytułów: 


 Mix totalny jak to u mnie ;) było wakacyjnie, było zimowo, wojennie, kryminalnie, muzycznie, romantycznie i dramatycznie. 

Wybaczcie że nie ma dzisiaj nawet skrótowych opisów ale na prawdę, rozleniwiło mnie to wolne ;) Napiszę tylko tyle że #wyśnionykoncert to moje 10 na 10, a #siedemdniwczerwcu okazało się największym rozczarowaniem. 

Audiobooki przesłuchałam 2 : i obie książki Wam polecam⤵️



Lipiec to także mój urodzinowy miesiąc, dlatego walka ze stosem hańby była z góry skazana na porażkę. Ale! Magiczna granica 100 nie została przekroczona. 

Plany na sierpień? Kryminalnie i z humorem, taki jest plan 😅 

Wszystkiego dobrego w nowym miesiącu ☀️

7 komentarzy:

  1. Gratuluję serdecznie wyniku czytelniczego i życzę zaczytanego sierpnia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytanie to jedna z największych przyjemności. Niech Twój sierpień będzie też wypełniony książkami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też lubię taki płodozmian czytelniczy. Oby sierpień był dla ciebie wypełniony książkami po brzegi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny wynik! U mnie też same dobre tytuły, powieść Wilczyńskiej zostawiłam sobie na urlop

    OdpowiedzUsuń