piątek, 26 lipca 2024

Pamiętnik szkolny koniec z chaosem


 

 Prowadził*ś pamiętnik? Ja tak! I nawet kilka zeszytów z czasów gimnazjum mi się zachowało 😅

Dzięki Wydawnictwu Sqn w nasze ręce trafił Szkolny Pamiętnik od Sary znanej z kanału Zaczarowany świat Sary ✨

Szkoła dopiero we wrześniu, ale my już wykorzystałyśmy ten notes, bo znalazła się w nim sekcja wakacyjna 🏖️🌞

Dużo miejsca do pisania, mapa wakacyjnych wyjazdów, pomysły na chellenge, pomysły na to jak pokonać nudę 🧶✂️. 

A od września 🏫🎒 miejsce na zapisanie ważnych terminów, plan lekcji, tabela na postanowienia i cele. 

Lubię takie notesy! Ten zabrała dla siebie Lidka, bo jest też o czym poczytać! Sara dzieli się swoimi wakacyjnymi przemyśleniami i szkolnymi perypetiami.

Na Instagramie nasza wakacyjna rolka i pamiętnik w roli głównej: 🅚︎🅛︎🅘︎🅚︎





7 komentarzy:

  1. Ja też mam kilka swoich pamiętników sprzed lat.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jasne, że prowadziłam. Niestety nie wiem jak to się stało, ale żaden z nich nie przetrwał

    OdpowiedzUsuń
  3. oj pamiętam prowadzałam takie zapisku dawno temu, do zeszytu wklejałam kolorowe różne rzeczy na przykład jakieś bilety. Sięgnięcie do takich zapisków wywołuje emocje i uśmiech

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też przyklejałam bilety i nawet papierki po cukierkach, oraz liściki podawane pod ławką 😊

      Usuń
  4. Ja żałuję, że pamiętniki wyrzuciłam. Chętnie bym je przeczytała, a może nawet dała córce do przeczytania.

    OdpowiedzUsuń