wtorek, 16 maja 2023

Ogród sekretów i zdrad

 TYTUŁ: Ogród sekretów i zdrad 

AUTOR: Agnieszka Krawczyk 

WYDAWNICTWO: Filia 

ROK WYDANIA: 2023

LICZBA STRON: 528

Agnieszka Krawczyk w zaskakującej odsłonie powieści historycznej. Och, jak mi się ta książka podobała! (Zwłaszcza że w pracy silny nacisk położyliśmy ostatnio na lata 20. XX wieku). 

📌 dwie płaszczyzny czasowe

📌 rodzinna tajemnica

📌 oryginalni bohaterowie

📌 przedwojenny dwór

 📌 blichtr dwudziestolecia międzywojennego

📌 wielki majątek

📌 samobójstwo 

Część historyczną czytało mi się znakomicie, rozdziały są przeplatane czasami współczesnymi kiedy Róża próbuje rozwiązać rodzinną tajemnicę. Ze skrawek wspomnień, nielicznych pamiątek, artykułów prasowych i tajemniczych zdjęć dziewczyna próbuje poskładać w całość rodzinną historię. Fascynujące jest to jakie wnioski wysnuwa mając do dyspozycji niewiele elementów. W kontraście do tych wniosków poznajemy dzieje rodu Korsakowskich. 

Nie chcę za dużo zdradzać z fabuły mogę Wam tylko napisać, że ta historia wciąga. Ja nie miałam ostatnio za dużo czasu na czytanie, ale w sumie wyszło mi to na dobre bo chwile spędzone z książką tym bardziej doceniłam a przy okazji mogłam tę książkę dłużej czytać. Bo to wiecie jest taka powieść którą chce się jak najszybciej przeczytać, a jednocześnie nie chce się jej za szybko skończyć. 

Na zakończenie magiczne słówko: polecam ❤️





6 komentarzy:

  1. Wszystko mi mówi, że muszę przyznać tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że książka wciąga, ale wątpię, że po nią sięgnę.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze miło można spędzić czas z taką wciągającą publikacją.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na ten moment zacznę polecać ją dalej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Brzmi bardzo zachęcająco, na pewno sięgnę jeśli nadarzy się okazja :)

    OdpowiedzUsuń