czwartek, 10 listopada 2016

Projekt Zott Primo


Zgłaszając się do kampanii #trnd miałam przyjemność testować nowe jogurty naturalne z dodatkami. 
4 warianty z owocowymi dodatkami i 4 warianty z dodatkami chrupiącymi - pyszne testowanie.

Największym problemem okazało się znalezienie produktów w sklepie. W małych wiejskich sklepikach ich niestety nie było, w większych marketach np. Eko, Kauffland udało się zakupić tylko kilka sztuk. Pełne zakupy udało się zrobić dopiero w Auchan, a jest to sklep który odwiedzam raczej rzadko. Cena 1,29 za kubeczek (niższa niż sugerowana na opakowaniu) bardzo mi odpowiada - na prawdę niska cena za rewelacyjny smak.




W testowaniu produktów wzięły udział - moje córki, moja mama i babcia, przyjaciółka i koleżanka, ja oraz mąż. Wszyscy zgodnie stwierdzili, że zawartość dodatku jest pyszna ale niestety trochę za mała. Co do smaku który okazał się najpyszniejszy to .... tyle opinii ile osób :)

Z dziewczynkami zrobiłyśmy sobie smakowe zagadki. Z zakrytymi oczami rozpoznawały smaki. Bezbłędnie odkryły że to truskawka, wiśnia, jagoda i brzoskwinia.






Kubeczek jogurtu Zott Primo często towarzyszył mi przy czytaniu. Najpyszniejsze dla mnie okazały się dla mnie chrupiące miodowe musli.


Na pewno przy najbliższych zakupach jogurty naturalne z dodatkami znajdą się w naszym koszyku. Polecam

4 komentarze:

  1. To musiało być pyszne testowanie. No i jak widać wesołe i z pomysłami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też testowaliśmy. Niestety nie kupiliśmy wszystkichj jogurtów, ani nie spróbowaliśmy wszystkich smaków, bo ich nigdzie nie było... U nas dramat..Nigdzie nie dostaliśmy. Oj przepraszam , w sklepie Mila kilka sztuk, po czym potem już nie było, bo mieli je jak to stwierdzili jednorazowo... Nawet pojechaliśmy do Auchan specjalnie, a mamy 25 minut autem... Kupiliśmy tylko 11 sztuk... Mi bardzo spasowały te jogurty iu chciałabym je kupować, tylko że gdzie?? Obawiam się przez tak kiepską dostępność nie utrzymają się na rynku...
    Zapraszam do nas sylwiaidzieci.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się z Tobą, jesli nawet jogurty będą najpyszniejsze a nie znajdziemy ich na sklepowej półce to po prostu ich nie kupimy

      Usuń
  3. też testowaliśmy ;) większość zjadla córcia zadowolona byłą ;) śpiewaliśmy sobie nawer jogurty za darmo ;)

    OdpowiedzUsuń