niedziela, 15 lipca 2018

30 książek na 30 urodziny

Tak, jeszcze tydzień i czeka mnie zmiana kodu na 3 z przodu - jakoś podoba mi się ta perspektywa ;) Nie zamierzam jednak brać świata zbyt poważnie, ale z jeszcze większym rozmachem spełniać swoje marzenia.

Na początek oczywiście chciałabym uzupełnić moją bibioteczkę o upragnione tytuły:

1. "Szczęście na wagę", "Miłość z nutą imbiru" i "Apetyt na więcej" czyli książki z cyklu "Wszystkie smaki życia" Agnieszki Olejnik, kuszą mnie od dawna te książki.


2. "Jeden tydzień w Paradise" Magdaleny Majcher, przygodę z twórczością autorki chciałabym zacząć od jej debiutu.


3. Cykl wszystkie pory uczuć Magdaleny Majcher, te książki są niezwykle kobiece i poruszają bardzo ważne tematy, dla mnie ten cykl jest obowiazkowy.


4. "Harmonia", "Dziecko last minute", "Kobiety ciężkich obyczajów" czyli książki z cyklu "Matki i córki" Nataszy Sochy - czytałam tom 3 wypożyczony z biblioteki i dałam się zauroczyć, koniecznie muszę przeczytać całą trylogię i mieć ją na półce.

5. "Jeździec miedziany" Paullina Simons, Monika z bloga "Kanapa literacka" gorąco zachęca do przeczytania tych książek, więc ja zdecydowanie nie mogę przejść obok nich obojętnie.


6. "Szeptucha", "Noc Kupały", "Żerca", "Przesilenie" - czyli seria "Kwiat paproci" Katarzyny Bereniki Miszczuk oraz uzupełnienie czyli "Sekretnik Szeptuchy". Czytałam tom pierwszy nie wiedząc, że to będzie seria, a książka okazała sie rewelacyjna, więc chcę przeczytać całość.

7. "Conviction" Corine Michaels - czytałam tom I i... nadal nie wiem jak ta historia się skończy, bo nie mam tomu II :(


8. "Gra pozorów", "Niebezpieczna gra", "Gra o wszystko" - cykl "Aleksandra Wilk" Joanny Opiat-Bojarskiej, thriller, sensacja, kryminał - to moje czytelnicze klimaty więc tych tytułów nie mogło tutaj zabraknąć

9. "Ucieczka" Joanny Opiat Bojarskiej, chociaż jest tomem 4 serii, której nie znam, mam wielką ochotę na tę książkę ze względu na wątek escape room


10. "Napisz do mnie"  Robert Kornacki i Lidia Liszewska uwielbiam motyw listów, więc... to jakby moja pozycja obowiązkowa


11. "Pudełko z marzeniami" i "Biuro M" - Magdalena Witkiewicz i Alek Rogoziński - koniecznie muszę przeczytać książki tego duetu.



12. "Behawiorysta" Remigiusza Mroza - obiecałam sobie, że jak tylko skończę serię o Chyłce przeczytam tę książkę :)


13."Drugie dno" Jolanty Kosowskiej. Czytałam "W labiryncie obłędu", a wczoraj skończyłam rewelacyjny powrót do Triory, chcę więcej książek tej autorki na mojej półce.


14. "Weteran" Katy Regnery - ta książka zbiera tak dobre recenzje, że koniecznie muszę ją przeczytać.


15. "Serce z piernika" i "Serce w skowronkach" Magdaleny Kordel - powieści obyczajowe, które poleca Edyta z bloga Mamuśkowe różności.


16. "Na ścieżkach złudzeń" Joanny Sykat - czytałam już "Cztery strony miłości" i "Niebo pod Śnieżką" i stoją one dumnie na mojej półce, dlatego bardzo chciałabym by co najmniej jeszcze jedna się tam pojawiła. 


17, "Opowieść podręcznej" Margaret Atwood; strasznie intryguje mnie fabuła, muszę ją koniecznie poznać.


18. "Kochając pana Danielsa" Brittainy C. Cherry - jest to jedna z ulubionych pisarek Weroniki z bloga kto-czyta-ksiażki-żyje-podwójnie, a ta ksiażka juz od dawna na mojej czytelniczej liście.


19. "Dziewczyna z rewolwerem" Amy Stewart, powieść z historią w tle to zdecydowanie moja bajka.


20. "Garść pierników, szczypta miłości" Natalia Sońska, ten tytuł, ta okładka - czujecie to przyciąganie? "Obudź się kopciuszku" i "Zakochaj się Julio" to kolejne zimowe powieści autorki, które chciałabym przeczytać.


21. "Wiedziałam, że tak będzie" Kasia Pisarska - powieść obyczajowa, zabarwiona lekką komedia - takie książki też trzeba czytać.


22. "Ktoś ci sie przygląda" Katarzyna Misiołek, ta powieść to moje must have.


23. "Nic oprócz strachu", "Nic oprócz milczenia", "Nic oprócz śmierci" to książki z serii Komisarz Anna Lindholm Magdaleny Knedler, jeszcze nie miałam przyjemności czytać książek tej autorki ale bardzo chcę to zmienić.

24. "Szadź" Igor Brejdyant - opis tej książki działa na wyobraźnię.


25. "Siedź cicho" Brad Parks, po raz pierwszy o tej książce przeczytałam na blogu Kocie czytanie i nie mogę o niej zapomnieć.


26. "Porwanie" Agnieszka Pietrzyk, to kolejna perełka o której przeczytałam na blogu Kocie czytanie, Agnieszka, która go prowadzi pisze fantastyczne recenzje.


27. Cykl Lincoln Rhyme Jeffery Deaver - zaczytywałam sie w tych kryminałach na studiach, z każdego zjazdu przywoziłam wersję kieszonkową tych powieści, oj jak bardzo bym chciała całą kolekcję.


28. "Biały latawiec" Ewelinna Matuszkiewicz - bardzo poruszył mnie opis tej ksiażki.


29. "Zulejka otwiera oczy" Guzel Jachina takie zderzenie kulturowe może być ciekawym doświadczeniem.



30. "Skradzione laleczki" i "Zaginione laleczki" Ker Dukey, K. Webster - o tych ksiażkach jest ostatnio bardzo głośno, mam na nie wielką ochotę.


Tak wygląda moja lista "30" książek, które chciałabym mieć na swojej półce. Mam nadzieję że nie daliście się zwieść i nie uwierzyliście, że dałabym radę wybrać tylko 30 tytułów, a to i tak zaledwie ułamek tego co chciałabym przeczytać. Wszystkie zdjęcia okładek pochodzą ze strony lubimyczytac.pl














16 komentarzy:

  1. Książki duetu Witkiewicz & Rogoziński bardzo gorąco polecam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja polecam Porwanie, Siedź cicho i pierwszą część laleczek, bo drugiej jeszcze nie czytałam. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiele pozycji czytałam i muszę stwierdzić, że masz bardzo podobny gust do mojego ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnóstwo przyjemnego zaczytania przed Tobą. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post. Ja od dawna szykuje się na serię "Kwiat paproci" :) książki są pięknie wydane. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawe propozycję Witkiewicz czytałam jest świtna w duecie jeszcze nie ale też musze nadrobić :P teraz zaczęłam czytać alibi na szczęśćie 2 lata temu dostałam od dzieci na dzień mamy najwyższy czas by się za nie zabrać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książki Witkiewicz znam, więc ten duet bardzo mnie intryguje. Tez mam na półce książki, które czekają na swoją kolej od dwóch lat

      Usuń
  7. Książki nie do końca w moim stylu, ale "Jeźdźca", "Behawiorystę" i "Alibi" polecam.

    OdpowiedzUsuń
  8. WOW. Dobra książkowa drużyna. <3 Mnie akurat "Pudełko z marzeniami" oczarowało na 6/10 - spodziewałam się czegoś lepszego, ale na szczęście słyszałam, że "Biuro M" jest świetne. ;) Olejnik, Simmons i cykl "Matki i córki" mam w planach, zaś "Behawiorystę" polecam choć to naprawdę krwista książka, podobnie polecam Knedler i "Opowieści podręcznej". ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio dużo u mnie powieści obyczajowych i romansów, zdecydowanie pora na coś krwawego

      Usuń
  9. Sama mam w planach duet Witkiewicz&Rogoziński. Mnie Kochając pana Danielsa nie przekonało, szczególnie główna bohaterka.

    OdpowiedzUsuń
  10. "Weterana" bardzo polecam! "Jeźdźca miedzianego" mam w domu (wciąż nieprzeczytanego), ale moja kuzynka kocha tę książkę. To jej numer jeden. Na Majcher też się nie zawiedziesz :)

    OdpowiedzUsuń