sobota, 23 kwietnia 2022

Agencja rozbitych serc

 TYTUŁ: Zemsta. Agencja rozbitych serc

AUTOR: Natasza Socha

WYDAWNICTWO: Lekkie 

ROK WYDANIA: 2022

LICZBA STRON: 362



Kwiecień układa się idealnie (pod względem czytelniczym oczywiście) thrillery przeplatają się z komediami kryminalnymi. Pełen relaks :) 

Agata zostaje wyrzucona z pracy,  "redukcja etatów" jako efekt romansu z szefem. Za błędy i naiwność się płaci. Trzydziestoletnia kobieta z niepełnym wykształceniem prawniczym nie bardzo ma szansę na szybkie znalezienie pracy. A kredyt we frankach jakoś nie chce się sam spłacić.

Kłopoty finansowe to jedno, a drugie to żądza zemsty. Jerzemu M. nie ujdzie na sucho to że wrócił do żony. Agata pozwala siebie na kilka dni załamki, a potem... nowy pomysł na życie przychodzi niespodziewanie. Agata zakłada agencję detektywistyczną. Mobilną!

Biuro na kółkach, tego jeszcze nie było. Agata specjalizuje się w tropieniu zdrad. W miarę szybko udaje jej się rozkręcić interes, klientki które się do niej zgłaszają szukają dowodów niewierności. Ale okazuje się że to co na pierwszy rzut oka wygląda na zdradę po zdobyciu dowodów niekoniecznie nią jest.

Perypetie domorosłej pani detektyw wywołują niejeden uśmiech na twarzy. Zagadki może nie są zbyt skomplikowane ale próba ich rozwiązania w wykonaniu Agaty na prawdę pozytywnie zaskakuje.

Motyw agencji detektywistycznej nie jest bardzo oryginalny, ale ta realizacja zdecydowanie zasługuje na uwagę. Jest pozytywnie i sympatycznie, a zakończenie jest takim twistem, że już chciałabym mieć drugi tom.

Z Agaty jest bardzo fajna babka. Może czasami trochę naiwna ale nie boi się wziąć życia we własne ręce. Ja z tą książką spędziłam na prawdę przyjemny czas, więc jeśli potrzebujecie czegoś na odstresowanie to serdecznie polecam. 

5 komentarzy:

  1. Książki tej autorki nigdy mnie nie zawiodły, więc na pewno sięgnę po ten tytuł.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już nie mogę doczekać się kolejnej części przygód Agaty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też! Zakończenie tej części było świetne, uwielbiam takie zagrywki.

      Usuń
  3. Mam nadzieję że niebawem uda mi się z nią zapoznać. Książka już kupiona.

    OdpowiedzUsuń