piątek, 1 kwietnia 2022

Podsumowanie marca

 Pierwszy kwartał 2022 roku za nami, na pewno nie był taki jakbyśmy sobie wymarzyli :( teraz z całych sił staramy się trzymać normalności i pomagać tym którzy musieli uciekać. 

Wytchnieniem od całej tej sytuacji są oczywiście książki. Jak zwykle u mnie króluje mix :) ale z tendencją kryminalną:



Potwory pod moją skórą niespieszna akcja, gęsta atmosfera, lokator który skrywa niejedną tajemnicę, to thriller który przyprawi was o gęsią skórkę.

Pies ogrodnika lekka komedia kryminalna, świetna zagadka, problemy w małżeństwie i próba przyjaźni. Zapamiętajcie ten tytuł.

Ta druga spędziłam z tą książką na prawdę dużo czasu (mała czcionka nie pomagała), ale intryga okazała się na prawdę znakomita.

Siła kobiet moje 10/10 powieści historycznej dwudziestolecia międzywojennego, ta książka na prawdę udowadnia że siła jest kobietą.

Gorzki smak jej wielkiej radości pozostawiła mnie ta książka w rozsypce, samotność dziewczyny w hidżabie, która pragnie odrobiny normalności.

Zamknij oczy tom 4 serii Oczy wilka, trzymający w napięciu thriller, porwanie, podstępny plan i głosy przeszłości. Polecam 💙

Udało mi się przesłuchać dwa audiobooki (również w kryminalnym klimacie) recenzję znajdziecie na Instagramie:

Pruskie baby i Cokolwiek wybierzesz

Powiedziałabym że dość satysfakcjonujący wynik, ale kolejny raz liczba książek które do mnie dotarły przewyższyła te które przeczytałam 🙈 to jest nierówna walka, nie żebym się poddawała ale ... Ma ktoś namiar na dodatkową dobę na czytanie?

Plany na kwiecień za powiadają się mega dobrze, thrillery! Dużo thrillerów:



Od śmierci nie można uciec. Nigdzie.

W trakcie sprzątania domu, w którym niedawno natrafiono na zwłoki, zostaje odnaleziona sieć tuneli. Firma specjalizująca się w porządkowaniu miejsc zbrodni, odnajduje w nich makabrycznie upozowane ciała dzieci.
Czy lubiany przez wszystkich, emerytowany nauczyciel był seryjnym mordercą?
Czy to on odpowiadał za zaginięcia sprzed lat?
Tymczasem zostaje porwana kolejna osoba. Honoriusz Mond, wyzuty z emocji były kierownik katedry mortalistyki, jest specjalistą od umierania. Wie, że każda śmierć stanowi zagadkę, a po świecie chodzą zbrodniarze, którzy nigdy nie odpowiedzą za swoje czyny. Musi zrobić wszystko, by rozwiązać tę tajemnicę. Póki nie będzie za późno i śmierć nie sięgnie po kolejną ofiarę.
Każda śmierć pozostawia po sobie ślady. Ktoś je musi posprzątać.





3 komentarze:

  1. Książki Siła kobiet i Ta druga na pewno wkrótce będą czytała.

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie książki też są wytchnieniem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo fajnych tytułów ale chyba najbardziej przyciągnęła moją uwagę 'Siła kobiet'. Muszę więcej słuchać audiobooków,kiedyś to był mój chleb powszechny w drodze do pracy. Teraz pracuje zdalnie i może przez to mało już słucham. A przecież mogę nadal to robić chociażby gotując.

    OdpowiedzUsuń