piątek, 30 grudnia 2022

Podsumowanie grudnia

 Hej hej. I dobiliśmy do mety, koniec grudnia 2022. Robię krótkie podsumowanie miesiąca, a w kolejnym poście podsumuje cały rok 🎆



#przyjacielekochankowieitajednastrasznarzecz szczera biografia Matthew Perry, o tym że bycie gwiazdą wcale nie jest spełnieniem marzeń. 

#zaborczypocałunek debiut Julii Popiel (którą miałam przyjemność poznać) to elektryzujący romans biurowy, napisany ze smakiem, działający na wyobraźnię. 

#najprostrzypodarunek ta książka powinna znaleźć się na półce każdego z Was. O sztuce doceniania małych rzeczy. 

#pasujemydosiebie całkiem przyjemna młodzieżówka, o problemach współczesnych dzieciaków i o poszukiwaniu swojej tożsamości

#dziewczynazpiegami jaki wpływ na nas ma 5 najbliższych nam osób? Główna bohaterka musi się o tym przekonać. 

#arsen fabuła którą się kocha i bohaterka której się nienawidzi

#czterypłatkiśniegu najbardziej świąteczna historia jaką przeczytałam w tym roku

#sekretykolorów świat kolorów w pigułce, anegdoty, historia mody, chemia i biznes możecie być zaskoczeni. 

#nieróbscenflora przy tej książce na prawdę dobrze się bawiłam, lubię takie przepychanki między bohaterami

Dwie książki były z biblioteki pozostałe z moich recenzenckich zbiorów. Do żadnej nie mam zastrzeżeń, a wręcz przeciwnie bo dwie znalazły się w mojej tegorocznej topce. 

Audiobooki przesłuchałam 2,5 ale ten trzeci też tutaj wrzucam. Jedynie #spokójgrabarza zrobił na mnie wrażenie.


Miesiąc zaliczam do udanych :) 

Mam nadzieję że u Was też pozytywnie. 

2 komentarze:

  1. Gratuluję udanego miesiąca czytelniczego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój miesiąc był udany pod względem ciekawych książek.

    OdpowiedzUsuń