sobota, 31 grudnia 2022

Podsumowanie 2022

 


Zazwyczaj podsumowanie roku pisze w sylwestrową noc ale tym razem mała zmiana. Noc spędzamy na urodzinowej imprezie mojego siostrzeńca 🎈

Jaki był rok 2022? Sami wiemy że ludzka natura pokazała swoją najgorszą stronę jednocześnie pokazując tę najlepszą 💙💛 Dobro jest w nas, szkoda tylko że w tak brutalny sposób nam o tym przypomniano. 

Od 2020 świat, los, Bóg przypomina nam o tym, że jesteśmy tutaj tylko na chwilę. I tymi chwilami powinniśmy żyć. Czerpać z tych okruchów życia radość, potrafić się zatrzymać, zachwycić tym co mamy wokół.

Jaki dla mnie był 2022? Był rokiem ciężkiej pracy a jednocześnie rokiem spełnienia wielkiego marzenia, rokiem nowych perspektyw i rozwoju. Nowych znajomości i reorganizacji listy przyjaciół. 

Był rokiem nieoczekiwanego zwrotu akcji. Przewartościowania. Odkrycia że obok mnie nadal jest ten sam człowiek którego pokochałam 14 lat temu. 

Pod względem przeczytanych książek był to rok pełen ciekawych historii, pełen emocji i cudownie wykreowanych bohaterów. Przez 12 miesięcy przeczytałam 101 książek i udało mi się z tego wyłonić top10 i hit 2022. 


Powieści historyczne:

Siła kobiet

Wenecki szkicownik

Ostatnia księgarnia w Londynie

Kryminały/thrillery:

Pierwszy dzień wiosny

Ukochane dziecko

Finlay Donovan nadchodzi

Romanse:

Niestosowne zachowanie

Arsen

W cieniu dobrych drzew

Nie rób scen Flora

I hit 2022 🎊 Lekcje chemii

Jeśli nie znacie jeszcze tych tytułów to serdecznie polecam :) 

Teraz przyjrzymy się mojej walce ze stosem hańby 🙈


Jak by to powiedzieć... 
Do stosu dołożyłam 14 książek ale przeczytałam 7 które czekały od poprzedniego roku, albo i dłużej. W ostatnim kwartale czytałam też sporo książek z biblioteki. I uzbierał mi się osobny stosik tych które przyniosłam z pracy. Tak więc w 2023 mam co czytać 🤣 Żadnych ścisłych planów nie robię. Co ma być to będzie, ale nie chciałabym przekroczyć 100 nieprzeczytanych książek w domu. 

Tak się przedstawia mój 2022. Mam nadzieję że mimo sytuacji na świecie u Was osobiście był pozytywny. 

W 2023 życzę nam wszystkim pokoju, przede wszystkim w sercach. ❤️




5 komentarzy:

  1. Oby nadchodzący 2023 rok był dla Ciebie kochana spokojny, zdrowy i szczęśliwy. Niech obfituje w wiele sukcesów w życiu prywatnym i zawodowym.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oby ten rok okazał się dla nas wszystkich lepszy. Szczęśliwego!

    OdpowiedzUsuń
  3. W moim przypadku to był udany rok. Jestem zadowolona z tego, co udało mi się osiągnąć.

    OdpowiedzUsuń
  4. czytam codziennie2 stycznia 2023 11:28

    Fajne podsumowanie, dwie książki z Twojego top mam w domu, ale jeszcze nie przeczytane. Wszystkiego najlepszego w 2023!

    OdpowiedzUsuń
  5. Tamten rok przyniósł i dobre i złe chwile. Wiele się nauczyłam, odkryłam też troszkę siebie na nowo. zainwestowałam w siebie i swój rozwój. Działo się...aż strach się bać co przyniesie ten. Kinga

    OdpowiedzUsuń