sobota, 18 marca 2023

Vibe check

 


Znacie ten stan gdy myśli jest za dużo i każda podąża w inną stronę. Stan gdy życie ogarnia chaos i jedyne co możesz zrobić to zakopać się pod kocem i po prostu spróbować przetrwać?

Dziennik który trafił do mnie od wydawnictwa Publicat pomaga ogarnąć swoje emocje, pomaga nazwać to co się czuje, daje narzędzia poprawiające nastrój i rozwija kreatywność. 

Gdy tylko przekartkowałam tę książkę podebrała mi ją moja 13 letnia córka :) wstęp dedykowany jest nastolatkom i jest genialny. 


Książka podzielona jest na 13 rozdziałów, które wypełniać można zależnie od nastroju. 

Np.:
🖍️ Gdy sobie dokonujesz
🖍️ Gdy jesteś w wielkim stresie
🖍️ Gdy nie odklejasz się od telefonu
🖍️ Gdy wszystko wydaje ci się mroczne i ponure. 

Na początku każdego rozdziału znajduje się szybki test który określa poziom nastroju. Później mamy kartę do kreatywnego uzupełnienia, rysowania, kolorowania, zakreślania, pisania. 

Bardzo podoba mi się zamysł tego dziennika, bo żadna emocja która się w nas kotłuje nie jest zła. Trzeba ją nazwać i się z nią rozprawić. Można też odwrócić uwagę od tej emocji wypisując swoje pozytywne cechy lub po prostu to co poprawia nam humor. 

Moja córka zabiera ten dziennik do szkoły, zapisuje w nim coś po lekcjach. Odkłada na bok telefon i coś zawzięcie rysuje. Staje się najlepszą wersją siebie. 



Polecamy ❤️

Współpraca reklmowa z wydawnictwem Publicat. 





3 komentarze: