czwartek, 22 lutego 2018

Spotkanie autorskie w Kuślinie


Nawet w małych wiejskich bibliotekach można spotkać ciekawe osoby. 

Autorką, którą miałam przyjemność poznać była Magdalena Ludwiczak. 21.02.2018 odwiedziła ona gminną bibliotekę w Kuślinie, a ja z przyjemnością wybrałam się na to spotkanie.
Do tej pory przeczytałam jedną książkę tej autorki pt.: "Cztery rubiny", ale po tym spotkaniu wiem, ze zdecydowanie muszę przeczytać również kolejne powieści. Pani Magda to przemiła osoba, którą fascynuje historia jej rodziny, to skąd pochodzi i kim byli jej przodkowie. Debiut autorki to właśnie książka, która opiera się na prawdziwych wydarzeniach. Widać, że odkrywanie rodzinnej przeszłości sprawia jej ogromną przyjemność.



Spotkanie przebiegło w miłej i kameralnej atmosferze. Pani Magda, z wykształcenia plastyk opowiedziała o etapach powstawania okładek do jej książek. Sami musicie przyznać, że te okładki są niebanalne i niepowtarzalne - zdecydowanie kuszą by zajrzeć do wnętrza.


14 lutego premierę miała najnowsza książka pani Magdy "TEN z naprzeciwka" - od dziś można ją wypożyczyć w mojej bibliotece. Nie muszę dodawać, że panie obecne na spotkaniu ustawiły się w kolejkę do wypożyczenia tej książki. 


Jeśli czytaliście, którąś powieść autorki, podzielcie sie w komentarzu linkiem do recenzji - chętnie przeczytam.

3 komentarze: